معرفی برند داتیس ( لوازم آشپزخانه داتیس )

معرفی برند داتیس - لوازم آشپزخانه داتیس

لوازم آشپزخانه داتیس

لوازم آشپزخانه داتیس ( برند داتیس ) کارخانه تولیدی و صنعتی لوازم آشپزخانه داتیس در سال 1385 در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران  تاسیس شد و فعالیت خود را بصورت حرفه ای در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه آغاز کرد. این مجموعه در مدت کوتاهی توانست نیاز های لوازم خانگی بازار ایران را شناسایی کند و تا امروز توانسته است بیش از ۱۲۰ نوع محصول از جمله اجاق گاز صفحه ای، فر توکار، مایکروویو، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و … را در این زمینه تولید کند.

“مشتری مداری”، “نوآوری با توجه به نیازهای بازار” و “تولید محصولات با کیفیت از جمله شعارهایی بوده که مجموعه داتیس از ابتدای تاسیس تاکنون سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و بر همین اساس با برنامه ریزی درست و اصولی مدیران و مهندسان داتیس و تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه “گروه صنعتی و تولیدی داتیس” در طی این سالها موفق به اخذ گواهینامه ها و استانداردهای داخلی و بین المللی متعدد شده است.

گروه داتیس دارای استاندارد مدیریت کنترل کیفیت (9001:2008 ISO) از TUV ایتالیا به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۰۸ و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا به شماره ردیابی ۴۷۵۴۱۳۹ بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران به شماره ردیابی 7321212895 است.
این برند برای اولین بار در ایران موفق به دریافت گواهینامه جداگانه استاندارد رضایتمندی مشتری(10002:2006 ISO) از موسسه TUV ایتالیا شده است که نشان از مدیریت موفق در خدمات پس از فروش و احترام به حقوق مصرف کنندگان محصولات داتیس است.
“نوآوری در طراحی” و استفاده از قطعات با کیفیت از امتیازات لوازم آشپزخانه داتیس است که محصولات این مجموعه را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز کرده است. در همین راستا گروه داتیس در تولیدات خود از قطعات با کیفیت و با عمر بالا چون سرشعله ها و سيم فندک های ساباف ایتالیا در اجاق گازهای خود استفاده کرده است.
این برند همچنین موفق شده است برای اولین بار در ایران فرهای توکار با حجم ۷۸ لیتر و کنترل از راه دور، اجاق گازهای مجهز به قفل کودک، هودهای موزیکال، هودهای اکسیژن ساز (آنیون) و هودهایی که با اشاره دست راه اندازی می شوند را تولید کند.
فعالیت های گروه تولیدی و صنعتی داتیس محدود به بازارهای ایران نبوده و این گروه موفق شده است محصولات خود را به بازار کشورهایی چون روسیه، عراق، افغانستان و … نیز صادر کند.

≡ لیست محصولات داتیس