هود آشپزخانه داتیس

هنگام خرید لوازم آشپزخانه و سایر ملزومات مورد نیاز برای زندگی، یکی از مواردی که برای اکثر خریداران مهم است، کیفیت محصول خریداری شده می باشد.
خرید هود آشپزخانه داتیس نیز برای آشپزخانه این روزها رواج زیادی پیدا کرده است.

کاربرد اصلی هود آشپزخانه داتیس،تهویه بوی نامطبوع در فضای اشپزخانه است.علاوه بر این ویژگی ،هود در ایجاد دکوراسیون منزل و خصوصا آشپزخانه تاثیر زیادی دارد.

هود آشپزخانه داتیس چیست؟

هود در واقع جزء تجهیزات آشپزخانه است. یک فن مکانیکی دارد و در بالای اجاق گاز نصب می شود.گرما،دود و بخارات فضای بالای اجاق را جذب می کند.البته باید ذکر شود که مسلما همه بخارات و بوی نامطبوع توسط هود جذب نمی شود و بخشی از آن در فضا منتشر می شود.در کل برای اینکه هود آشپزخانه داتیس تهیه کنید باید نکاتی را مانند ابعاد هود،قدرت مکش،نوع فیلتر،میزان صدا( در مورد صدا گاه خروجی نامناسب ساختمان موجب صدای زیاد و اذیت کننده می شود)،هماهنگی مدل با فضای آشپزخانه،تعداد دور موتور،گرید انرژی و گارانتی آن را باید در نظر بگیرید.

انواع هود آشپزخانه داتیس 

مانند سایر تجهیزات و وسایل منزل هود هم دارای تنوع بالایی است.بهتر است کمی با انواع آن اشنا شویم.انواع هود شامل؛ هود زیر کابینتی،هود مخفی،هود شیبدار،هود جزیره،هود شومینه ای است.در مورد خرید هود آشپزخانه داتیس  نکته مهم این است که چند مساله را باید درنظر بگیرید،هم مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید و هم فضای آشپزخانه و هم ابعاد اجاق گاز در واقع باید اولویت های خود را لحاظ کنید و با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

هودهای تلسکوپی:

این مدل هود ها فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهند و به صورت مخفی در زیر کابینت نصب می‌شوند. این  مدل هود آشپزخانه داتیس یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های کوچک است، به این نکته توجه داشته باشید که این مدل تنها قابل استفاده برای یک اجاق گاز می باشد، در تصویر بالا یک نمونه هود زیر کابینتی تلسکوپی مشاهده می‌کنید.

هود زیر کابینتی:

این مدل هود آشپزخانه داتیس از ابتدایی ترین مدل های هود است.این مدل عملکرد ساده ای دارد.چراغ کوچکی دارد و توانایی تنظیم مکش هوا راهم دارد.هم به صورت تک موتوره و هم به صورت دو موتوره موجود است.از مزیت های آن می توان به قیمت مناسب،اشغال فضای کم و نگهداری آسان آن را نام برد.مسلما هر وسیله ای دارای معایبی نیز هست که بهتر است ان را بدانید.از معایب این مدل هود،قدرت مکش  کم این مدل در مقایسه با مدل های جدیدتر است.صدای زیاد هم از دیگر معایب ان است.معمولا صدای کم مورد توجه مشتری خرید هود است.

هود شومینه ای:

 این مدل روی دیوار یا سقف نصب میشود.به شکل قیف برعکس هستند.چون جنس آن از فلز است ،به راحتی تمیز می شود که از خصوصیات مثبت این مدل هود است.چون چربی در فضای بالای اجاق گاز زیاد است اگر هودآشپزخانه به راحتی تمیز نشود باعث ماندگاری آلودگی روی هود می شود و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.از مزایای این نوع هود می توان به صفحه نمایش الکترونیکی،سنسور تشخیص دود،کاهش صدا،تنظیم قدرت مکش اشاره کرد.

هود شیبدار:

این مدل هود کارکردی مانند هود شومینه ای دارد.ولی این نوع هود مکش کمتری نسبت به هود شومینه ای دارد.ولی از مزیت های آن می توان به صدای کمتر و طولانی تر بودن عمر موتور اشاره کرد.

هود جزیره ای:

برخی آشپزخانه ها فضای کافی برای نصب هود روی دیوار ندارد بنابراین با نصب  این هود آشپزخانه روی سقف این مشکل حل می شود.این مدل دارای فیلتر ذغالی است.در مقایسه با هود شومینه ای قدرت مکش کمتری دارد.

هود مخفی: این مدل هود در فضای آشپزخانه دیده نمی شود.چون همه تجهیزات آن داخل کابینت پنهان می شود.ازویژگی مثبت آن این است که در مقایسه با سایر مدل ها قیمت کمتری دارد.ویژگی دیگر آن این است که در آشپزخانه کم جا می توان نصب کرد.صدای کم این نوع هود آشپزخانه باعث می شود تا مشتری به سمت ان جذب شود.از انجا که فقط صفحه مکش بخش خارجی این مدل هود است،بنابراین تمیز کردن فیلتر های آلومینیومی تنها بخش تمیز کردن این مدل هود است.در واقع هیچ هود دیگری مانند این مدل به راحتی تمیز نمی شود.

نکات خرید هود آشپزخانه

آشپزخانه ی هر کسی دارای ویژگی های متفاوتی هست و اولویت بندی های هر فردی هم متفاوت می باشد به همین دلیل برای خرید بهترین هود آشپزخانه باید نکاتی را بدانید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید .

یکی از مهم ترین موضوعات هنگام خرید بهترین هود آشپزخانه انتخاب اندازه ی استاندارد آن است ، ابعاد هود ها باید اندازه ی طول اجاق گاز باشد که هم کارایی بهتری داشته و هم جلوه ی بهتری به آشپزخانه بدهد و یکی از ویژگی های بهترین هود آشپزخانه اندازه ی آن می باشد .

توجه به قدرت بهترین هود آشپزخانه داتیس یکی دیگر از مهم ترین نکات هنگام خرید می باشد ، به طور کلی هود های بزرگ قدرت بیشتری دارند و قیمت شان هم بیشتر می باشد ، همچنین هود های بدون مجرا قدرت کمتری دارند و انتخاب قدرت هود به بودجه و میزان آشپزی که در خانه میکنید، بستگی دارد .

موضوع مهم دیگر در انتخاب خود مدل و طراحی آن می باشد که بهترین هود آشپزخانه دارای انواع مدل دیواری ، جزیره ای ، مورب و… در رنگ ها و جنس های مختلف هست و بهترین هود آشپزخانه داتیس دارای طراحی و مدل های بسیار زیبایی هستند ولی معمولا قیمت هود های مدرن و زیبا گران است .

در مدل های تولیدی بهترین هود آشپزخانه داتیس نیز از این امکانات به خوبی استفاده و باعث شده است صدای هود به کمترین میزان خود برسد.

بسیاری از افراد علاقمند هستند از محصولات وارداتی، بهترین هود آشپزخانه  را تهیه کنند.

تنوع مدل های بهترین هود آشپزخانه در بین هود های ایرانی در بازار بسیار بیشتر است. شما می توانید انواع هود مخفی مارک ایرانی را تهیه کنید، شرکت های زیر بهترین تولید کنندگان بهترین هود آشپزخانه در بازار ایران هستند:

  • هود اخوان
  • هود کن
  • هود مستر پلاس
  • هود آلتون
  • هود داتیس
  • هود بیمکث

یکی از برندهای ایرانی تولید کننده بهترین هود آشپزخانه که به تولید انواع هود باکیفیت با قیمت مناسب مشغول است، شرکت داتیس می باشد.

داتیس توانسته است در سطح بین الملل انواع استانداردها و گواهینامه های استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا و استاندارد صادرات به اروپا CE را به دست آورد.

هود آشپزخانه داتیس یکی از زیباترین و باکیفیت ترین مدل های هود تولید شده در ایران می باشد. این هود را نیز می توانید در رنگ های مشکی، استیل و سفید تهیه نمایید.

جنس قسمت بیرونی هود آشپزخانه داتیس از شیشه سکوریت باکیفیت نشکن است.

هود آشپزخانه داتیس مدل فالکوم یکی از مدل های باکیفیت هود مشکی است. هود مخفی مشکی به دلیل اینکه با کابینت های روشن و تیره هماهنگی کاملی دارد مورد علاقه بسیاری از خریداران است.

در بین مدل های هود آشپزخانه داتیس می توانید از ترکیب رنگ مشکی و استیل نیز خریداری نمایید.

هود آشپزخانه داتیس مدل گلوریا در سایز ۸۰ سانتی متر و از استیل و شیشه مشکی با کیفیت تولید شده است.

هود مخفی داتیس قدرت مکش بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب دارد. این هود از موتور فلزی استفاده می کند، مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی ترموگارد نیز می باشد.

امکانات دیگر هود آشپزخانه داتیس:

  • صفحه کنترل تمام لمسی
  • سیستم خودکار روشن و خاموش شدن
  • ریموت کنترل از راه دور
  • سنسور دود، گاز و بو

قیمت بهترین مارک هود آشپزخانه مخفی

یکی دیگر از آپشن های بسیار مهم هنگام خرید هود آشپزخانه ، ‌قیمت کالا است. قیمت بهترین هود آشپزخانه  خارجی موجود در بازار به دلیل نوسانات بازار مقداری بیشتر از مدل های هود ایرانی است.

مدل های بهترین هود آشپزخانه  ایرانی دارای قیمت بهتری می باشند،‌ اما تنوع قیمت های هود ایرانی نیز با توجه به کیفیت و امکانات هود متغیر است.

کدام مدل هود آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

این کاملا به شما بستگی دارد، که تا چه حد به بهترین هود آشپزخانه  نیاز دارید و انتظارتان از هود در چه سطحی است. مثلا اگر بهم نخوردن ترکیب کابینت ها برایتان مهم و هود اگر مکش کمی هم داشته باشید با توجه به باز بودن فضای خانه برایتان کافی است، خب خود توکار کابینتی بهترین انتخاب است.

یا اگر مکش برای شما بسیار مهم است و از طرفی به دنبال یک هود آشپزخانه داتیس بسیار کم صدا هستید، یک هود مورب بهترین انتخاب برای شماست، یا در مقابل اگر به قدرت مکش بیشتری نیاز دارید و صدای هود خیلی برای شما مهم نیست، یک هود شومینه ای یا همان جزیره ای انتخاب کنید که مستقیما از سقف آویزان می‌شوند، این هودها مکش بسیار خوبی دارند.

هود های آشپزخانه داتیس:

هود آشپزخانه داتیس بارلی موج دار ( آنیون ) Bareli wave  دارای امکان اکسیژن سازی  هود توربولاین داتیس بارلي آنيون موجدار ، از سری هودهای آنیون می باشد که علاوه بر طراحی زیبا و موج دار آن ، دارای خاصیت آزاد کنندگی یونهای مفید بوده و سازگاری کامل با محیط زیست دارد.

هود آشپزخانه داتیس بارلی موج دار ( آنیون ) Bareli wave

هود آشپزخانه داتیس شومینه ای آدمیرال سفید (الترا)  از جنس شیشه سفید در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 6 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت و دارای سنسور می باشد .

هود آشپزخانه داتیس شومینه ای آدمیرال سفید (الترا)

هود آشپزخانه داتیس مدل لنسر / Lancer نصب این محصول به صورت مخفی میباشد و این هود با قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت تولید شده. از ویژگی های این دستگاه میتوان به موتور مجهز به سیستم ایمنی و درب با جک برقی میتوان اشاره نمود.

هود آشپزخانه داتیس مدل آرو  – Arrow این هود مخفی مجهز ترین هود مخفی کارخانه داتیس میباشد که قابلیت درب با جک برقی و سنسور تشخیص حرکت دست میباشد. عرض این محصول 80 سانتی متر میباشد.

هود آشپزخانه داتیس مخفی Gloria Ultra از جنس شیشه سفید و استیل در ابعاد 80 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت می باشد.

هود آشپزخانه داتیس مخفی مدل پیانی / Piani با نمای استیل و صفحه کلید فشاری. ابعاد این هود 70 * 33 سانتی متر میباشد که با موتور فلزی 3 دور تولید میگردد.

هود آشپزخانه داتیس مدل فالکن / Falcon این محصول با نصب به صورت مخفی و ابعاد 70 * 30 سانتی متر میباشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هود قابلیت راه اندازی با اشاره دست، صفحه کنترل لمسی و تایمر است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور می باشد. دارا بودن جک مکانیکی، فیلتر آلومینیومی سه لایه با قفل استیل، صدای موتور کمتر از 60 دسی بل و…

هود آشپزخانه داتیس مخفی Gloria Ultra از جنس شیشه سفید و استیل در ابعاد 80 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت می باشد.

هود آشپزخانه داتیس مخفی پنو Peno از جنس شیشه مشکی در ابعاد 70 سانتی متر از جدیدترین محصولات شرکت داتیس می باشد از ویژگی های منحصر به فرد این هود موتور مدل توربو ترموگارد دار است. فیلتر آلومینیومی سه لایه (رنگ مشکی الکترو استاتیک)، صدای موتور کمتر از 60 دسی بل، موتور مدل حلزونی فلزی از سایر ویژگی های هود پنو داتیس است.

هود آشپزخانه داتیس مدل گلوریا کلاسیک الترا ( Gloria Classic Ultra ) یکی از جدیدترین هودهای داتیس است که به تازگی وارد بازار شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هود قابلیت راه اندازی با اشاره دست و شیشه طرح کلاسیک سکوریت شده است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور می باشد. دارا بودن صفحه کنترل لمسی، تایمر و فیلتر آلومینیومی 3لایه از ویژگیهای هود مخفی داتیس….

هود آشپزخانه داتیس مدل گلوریا کلاسیک / Gloria Classic  این محصول قابل نصب به صورت مخفی بوده و با ابعاد 80 * 30 تولید میگردد. از ویژگی های این هود دارای برد کنترلی لمسی / اشاره دست به همراه موتور فلزی 6 دور میباشد.

هود آشپزخانه داتیس Telka Anion Smile از جنس شیشه سفید در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 6 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت و دارای سنسور می باشد .

هود آشپزخانه داتیس شومینه ای اسپرینگ Spring برند داتیس از جنس شیشه مشکی با کاور تیتانیوم در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت و دارای سنسور می باشد .

هود آشپزخانه داتیس Admiral Ultra این محصول از امکانات قابل توجهی برخوردار می باشد که میتواند انتخاب خوبی برای بانوان خانه دار  محسوب شود. این هود یکی از زیباترین و مناسب ترین هودها برای پخت و پز بانوان ایرانی و نگینی در آشپزخانه های ایرانی است. به قوت می توان گفت داتیس با توجه به ذائقه بانوان ایرانی و همچنین چیدامان در آشپزخانه های ایرانی طرح های متفاوتی را در بازار عرضه کرده است تا سلیقه های مختلف از آن بهره مند شوند.

هود آشپزخانه داتیس Admiral Ultra
هود آشپزخانه داتیس Admiral Ultra

هود آشپزخانه داتیس مدل ادمیرال / Admiral این محصول دارای نمای شیشه ای با زه استیل میباشد که زیبایی این هود را بالا خواهد برد برخی دیگر از مزیت های این هود داشتن موتور فلزی و سنسور حساس به بو و دما میباشد.

هود آشپزخانه داتیس مدل ادمیرال

هود آشپزخانه داتیس مدل لاویدا / Lavida با نمای شیشه سکوریت مشکی با لبه های ساده ( مقاوم در برابر حرارت و ضربه ) و موتور مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد)

هود آشپزخانه داتیس لاویدا